diumenge, 4 de març del 2012

PRACTICUM I

Benvolguts companys i companyes,

Després de moltes hores de dedicació i sacrifici, començ una nova mini etapa en la meva formació... demà començaré les pràctiques de Psicopedagogia a l'IES Llorenç Garcies i Font.
La veritat és que en tenc ganes, però al mateix temps comencen a aparèixer les inseguretats i les pors, que esper es vagin difuminant a mesura que vagi passant el matí.

Ja vos contaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada