TE Paloma Ríos
dilluns, 6 de juny del 2011
Comença la sessió
Si adoptam una postura
constructivista
, hem de valorar la importància de la
MOTIVACIÓ
en els processos d'ensenyament-aprenentatge... hauríeu d'haver vist quan el mestre va dir: -Au, anau a cercar els miniportàtils!...
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)