TE Paloma Ríos
dilluns, 6 de juny del 2011
Comença la sessió
Si adoptam una postura
constructivista
, hem de valorar la importància de la
MOTIVACIÓ
en els processos d'ensenyament-aprenentatge... hauríeu d'haver vist quan el mestre va dir: -Au, anau a cercar els miniportàtils!...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada