dilluns, 6 de juny del 2011

Comença la sessió


Si adoptam una postura constructivista, hem de valorar la importància de la MOTIVACIÓ en els processos d'ensenyament-aprenentatge... hauríeu d'haver vist quan el mestre va dir: -Au, anau a cercar els miniportàtils!...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada