dissabte, 28 de maig del 2011

Cmap PROJECTE FINAL

Bé, aquí està el resultat d'un grapat d'hores de feina, però ara ja he notat que començ a conèixer el programa... serà que estaré aprenent significativament??????

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada