TE Paloma Ríos
dissabte, 28 de maig del 2011
Cmap PROJECTE FINAL
Bé, aquí està el resultat d'un grapat d'hores
de feina, però ara ja he notat que començ a conèixer el programa... serà que estaré aprenent significativament??????
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada