Benvolguts companys i companyes,Després de molts dies sense actualitzar el meu blog, i una vegada familiaritzada amb el Cmap he decidit "passar a net" el primer mapa conceptual d'aquesta assignatura.I seguim....
Benvolguts companys i companyes,
ResponEliminaDesprés de molts dies sense actualitzar el meu blog, i una vegada familiaritzada amb el Cmap he decidit "passar a net" el primer mapa conceptual d'aquesta assignatura.
I seguim....