dijous, 10 de març del 2011

Situa’t de 0 a 10

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 10
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 9
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 10
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 2
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 1
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 6
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 8
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 7
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 6

2 comentaris:

  1. Hola Paloma,

    La integració de les TIC a les aules ha millorat l’equipament i la infraestructura dels centres educatius però no han originat encara un canvi profund en la metodologia.

    L’aplicació de la Tecnologia Educativa ha de tenir una visió estratègica compartida amb el professorat però el seu objectiu no és oferir tècniques als docents. És molt exagerat posar-hi un 10 a TE2).

    Neus

    ResponElimina
  2. Hola Neus,
    Em sap greu haver trigat tant a respondre't. Crec que tens raó en allò que em dius i, de fet, tenc previst dedicar aquest cap de setmana a actualitzar el blog i introduir els canvis pertinents en quant a on em vaig situar al principi de semestre. No m'esperava que aquesta assignatura tractés del que després he pogut entendre i aprendre... i el que em queda... aixó de la TE és un no acabar.

    Salutacions i ànims a la recta final.

    Paloma

    ResponElimina